نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
کدام بازیکن برای یووه ؟

کدام بازیکن برای یووه ؟

وب سایت بلیچر اسپورت در مقاله ای تحلیلی در مورد انتقالات تیم یوونتوس و خریدهای که برای بانوی پیر مفید است صحبت کرده است.

دروازه بان:

قرارداد استوراری و روبینیو در تابستان به پایان می رسد، بهتر است یوونتوس قرارداد روبینیوی برزیلی را تمدید نکند و قراردادی یکساله با استوراری منعقد کند، چرا که جانشین خوبی در نبود بوفون نشان داده است. علاوه بر این یوونتوس باید با یک دروازه بان جوان مانند نیکولا لئالی و یا نوبرتو نتو رو به عنوان سومین دروازه بان به تیم اضافه کنند.

مدافع:

یوونتوس با امپولی برای انتقال روگانی در تابستان به توافق رسیده است، آسامواه و اورا هم باید در تیم نگه داشته شوند. برای دفاع چهار نفره هم آسامواه بهتر است در میانه ی میدان به کار گرفته شود.

هافبک:

ممکن است فروش پوگبا سود سرشاری را به باشگاه یوونتوس واریز کند، ولی به طور قطع پیدا کردن جایگزینی برای او بسیار دشوار خواهد بود. مطمئنا با رفتن پوگبا تیم از لحاظ نتیجه گیری هم افت خواهد کرد. پریرا هم بهتر است در تیم نگه داشته شود چرا که قابلیت های خود را به خوبی نشان داده است، علاوه بر این با حضور بیش تر استورارو گزینه های متنوعی در اختیار آلگری قرار خواهد گرفت.

مهاجم:

- در صورت پیشنهاد مناسب برای یورنته بهتر است به تیم دیگری انتقال داده شود. یوونتوس باید قرارداد توز را که تابستان سال بعد به پایان می رسد تمدید نکند . همچنین بایستی زازا در تابستان به تورین آورده شود و نیمی از مالکیت براردی خریداری شود و به تیم انتقال داده شود.

"جامعه مجازی هواداران یوونتوس در ایران"


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: